Herbatniki z jagodami

22:44 1 Comments A+ a-

Tytuł : Herbatniki z jagodami
Autor : Izabela Sowa
Ocena : 7/ 10
Recenzja : Wszystko zaczyna się od wróżki. Starsza pani, z mnóstwem bibelotów kręci coś o kupie, która ma sprowadzić na nią kłopoty, Spidermanie i otarciu się o śmierć. A co najdziwniejsza to wszystko ma się sprawdzić! Trzydziestoletnia Jagoda od kilku lat prauje w FIRMIE, jest w pięcioletnim związku z Bartkiem - jak mówi już się przyzywczaiła do starego, pewnego bagna. Po kłótni z Agatą - egocentyryczną i egoistyczną sąsiadką z boksu - dostaje bezpłatny urlop. Teoretycznie. A praktyce - powinna się rozglądać za nową pracą. Jej związek przeżywa poważny kryzys. Jagoda po kilku dniach przyjeżdza na wieś, do ojca - na tydzień, góra dwa. Odpocznie i zacznie wszystko najlepiej jak umie. A później wszystko toczy się zdecydowanie za szybko - basen, szpital, Bolek, Julka - a właściwie Julian, konie, Tajemnicza Kobieta. Nowa praca, powrót do starej roboty. Totalny mętlik i zawtór głowy. Bardzo dużo zdarzeń umiejętnie opisanych. Książka pełna ciekawych zawrotów akcji - na plus.
Coś ode mnie : Moja pierwsza książka p. Sowy. I całkiem w pytkę. Szkoda, że taka krótka. Naprawdę. Prawdę mówiąc, chyba pierwszy raz zakończenia się nie spodziewałam. Myślałam, że Jagódka zwiąże się z kimś zupełnie innym. Książka przezabawna i ciekawa. Polecam. :)

1 komentarze:

Write komentarze
Anne18
AUTHOR
12 marca 2013 19:51 delete

Czytałam całą serię z owocami w tytule w czasach gimnazjum.

Reply
avatar

Dziękuję za komentarze. Każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny i motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu